joi, 29 iulie 2010

Despre mine II


In continuare am sa va povestesc despre o persoana care mi-a schimbat viata radical. Aceasta persoana m-a facut sa vad toate lucrurile altfel. Este o persoana foarte deosebita, insa nu a fost sa fie "al meu". Daca discuti putin cu el iti poti da seama ca e un om deosebit. De cand m-am despartit de el vad lucrurile astfel. Nu mai sunt persoana plangacioasa sau cea care sufera dupa toti prieteni sai. Nu mai sunt cea care face primul pas intr-o relatie. Timpul le rezolva pe toate. Viata este cruda, insa noi trebuie sa ne zbatem pentru a merge inainte. In lumea aceasta sunt multi oameni rai insa trebuie sa ne ferim de ei cat mai mult. Uneori viata ne pune la niste incercari foarte grele, insa poate trece peste ele doar cei puternici. Eu nu eram puternica, insa cu ajutorul lui Lucian am devenit puternica.
Am invatat sa accept lucrurile asa cum sunt, chiar daca nu imi convine. Sa fiu tare chiar si atunci cand lumea "arunca" cu vorbe rele in mine. Voi fii tare si nu voi pleca capul in fata nimanui.Iti multumesc foarte mult Lucian pentru ca m-ai schimbat.:X:*:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu