vineri, 12 martie 2010

O amintire placuta

Nu am stiut ca poti schimba cuvintele in lacrimi si ca poti sa versi durerea in plans de cuvinte... Nu am stiut pana cand pana cand nu m-am lovit de ele si le-am simtit palma data cu sete, palma a carei amprenta mi-a ramas intiparita in suflet...
Scumpetea mea  Robert,
Imi este foarte dor de tine. Sunt zile in care stau si ma gandesc "ce ar fi in ziua de azi daca u ai mai fii trait?" Eu zic ca era foarte multa veselie si multa dragoste din partea noastra. Mi-e extrem de dor de tine ingerasul meu. Stiu ca u in momentele grele ai fost langa mine, m-ai sprijinit. Imi amintesc cu multa durere in suflet ziua in care am aflat c ai murit:((:((:((, am plans foarte mult. Chiar imi pare rau ca nu te mai am langa mine. Imi pare rau ca nu te-am ascultat in unele momente, pentru ca stiu ca ai avut mare dreptate. Ai prima mea iubire:X si nu te voi uita niciodata... Cand ma gandesc la momentele din clasele primare, ma bufneste plansul. In clasa a IV-a te iubeam mult.....inca te mai iubesc .Imi pare rau ca nu mai am langa mine o persoana care mi-a fost si inca mai imi este foarte draga.

Cu drag,
                                       Sorban Livia-Maria
                                                          colega ta din clasa I

Un comentariu: